Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Zgierz

Kolorowy pasek

Zgierz, dnia 8 czerwca 2017 r.

OGŁOSZENIE

Działając na podstawie uchwały nr XXXIV/463/17 Rady Gminy Zgierz z dnia 27 kwietnia 2017 r. w sprawie przyjęcia „Trybu powoływania członków Rady Działalności Pożytku Publicznego Gminy Zgierz” oraz „Organizacji i trybu działania Rady Działalności Pożytku Publicznego Gminy Zgierz” (Dz.Urz. Woj. Łódzkiego z 2017 r., poz. 2585)

Wójt Gminy Zgierz

ogłasza nabór kandydatów na przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. z 2016, poz. 1817 z późn.zm.) do Rady Działalności Pożytku Publicznego Gminy Zgierz.

Kandydatów do Rady Działalności Pożytku Publicznego Gminy Zgierz zgłaszają organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzące działalność na terenie gminy Zgierz. O działalności na terenie gminy Zgierz decyduje zapis w statucie organizacji.

Termin zgłaszania kandydatów: 14 dni od daty ogłoszenia naboru, tj. do dnia 22 czerwca 2017 r.

Zgłoszenia kandydatów należy dokonać na formularzu zgłoszeniowym, którego wzór określa załącznik nr 1 do Trybu powoływania członków Rady Działalności Pożytku Publicznego Gminy Zgierz, dostępny pod treścią niniejszego ogłoszenia oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Zgierz w zakładce - „INNE INFORMACJE”, kategoria - „Rada Działalności Pożytku Publicznego”.

Do formularza należy dołączyć:

  1. oświadczenie osób reprezentujących organizację o prowadzeniu działalności na terenie gminy Zgierz,

  2. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione z winy umyślnej,

  3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na kandydowanie,

  4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji i dokumentacji powołania i funkcjonowania Rady oraz na upublicznienie informacji zawartych w zgłoszeniu dotyczących imienia/imion i nazwiska kandydata oraz nazwy organizacji zgłaszającej kandydaturę.

Formularze zgłoszeniowe należy złożyć osobiście w kancelarii Urzędu Gminy Zgierz w godzinach pracy Urzędu lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Zgierz, ul. Łęczycka 4, 95-100 Zgierz. Decyduje data wpływu formularza zgłoszeniowego do kancelarii Urzędu Gminy Zgierz.

Złożenie formularza po terminie lub złożenie niekompletnego formularza zgłoszeniowego skutkuje odrzuceniem kandydatury ze względów formalnych.

Każda organizacja może zgłosić tylko 1 kandydata do Rady Działalności Pożytku Publicznego Gminy Zgierz.

W skład Rady Działalności Pożytku Publicznego wejdzie 8 członków: 2 przedstawicieli Wójta Gminy Zgierz, 2 przedstawicieli Rady Gminy Zgierz oraz 4 przedstawicieli organizacji pozarządowych i podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzących działalność na terenie gminy Zgierz.

Podstawa prawna :

Dokument do pobrania:

Formularz zgłoszeniowy kandydata

Załączniki

Treść ogłoszenia (63.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Formularz zgłoszeniowy (75.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Wójt Gminy Zgierz - Barbara Kaczmarek
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Artur Michalski
Data wprowadzenia:2017-06-08 09:53:27
Opublikował:Artur Michalski
Data publikacji:2017-06-08 15:41:38
Ostatnia zmiana:2017-06-08 15:43:05
Ilość wyświetleń:104

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij